Shanghai Run: luxe avontuur zonder weerga
RAW Inc.

Shanghai Run: luxe avontuur zonder weerga

De Shanghai Run is een 16.000 km lange road trip van oost naar west, een luxe avontuur dat ruwweg de zijderoute volgt naar Shanghai. De reis voert door 19 landen, en exclusiviteit is het sleutelwoord bij deze autotocht voor de happy few. We werden gevraagd mee te denken over het marketing concept en de naamgeving, en om de visuele identiteit en alle communicatiemiddelen voor de Shanghai Run te ontwikkelen.

Een droomreis

Over land van Rotterdam naar Shanghai reizen, als een handelsreiziger langs de vroegere zijderoute… Exotische plaatsen bezoeken, proeven van de rijkdom van vreemde culturen, handelscontacten leggen in opkomende landen, bijzondere ontmoetingen, exclusieve feesten… Welke captain of industry heeft er niet van gedroomd?

Zeer exclusief

Deelnemen aan de Shanghai Run gaat niet zomaar, zelfs als je handen niet gaan zweten van de kosten. De exclusiviteit van de trip garandeert uiteraard luxe SUV’s, 5-sterren hotels, business class terugvliegen, een eigen PA per team, terugtransport van je bolide etc etc etc. Maar exclusiviteit betekent hier vooral dat deelname niet voor iedereen is. Over happy few gesproken: er kunnen maar 30 teams mee. En om een startticket te bemachtigen, moet je eerst het geluk hebben uitgenodigd te worden voor de Fortune Cookie Club. Membership van deze mysterieuze club is voor deelname aan de Shanghai Run een vereiste. Hoe je dat membership verkrijgt, kunnen we hier niet vertellen…

Voor een goed doel

De deelnemers aan de Shanghai Run steunen de Dutch CAA Foundation, dat onderzoek financiert naar de relatief onbekende hersenziekte CAA, die dementie en beroertes veroorzaakt. Een op de vier mensen boven de 60 krijgt CAA.

De eerste Shanghai Run start in april 2018.

shanghairun.nl

Opdrachtgever: RAW Inc.